17.08.2017 - 27.08.2017

XVI Janowieckie Interpretacje Muzyki im. Jakuba Walaska

Miejscowość Wydarzenia: Janowiec nad Wisłą

Zasięg: Międzynarodowy

Dziedzina: Muzyka

Rodzaj: Warsztaty, Kursy

Specjalność: Altówka, Fagot, Flet, Fortepian, Gitara, Kameralistyka, Klarnet, Kontrabas, Obój, Skrzypce, Śpiew, Wiolonczela

Adresaci: Uczniowie szkół muzycznych st. podstawowego, Uczniowie szkół muzycznych st. średniego, Studenci uczelni muzycznych, Nauczyciele szkolnictwa muzycznego, Inni

Cykl: Rokrocznie

www Wydarzenia: www.jimkurs.pl

Janowieckie Interpretacje Muzyki im. Jakuba Walaska to dziesięciodniowy międzynarodowy kurs interpretacji dla instrumentów smyczkowych, dętych, akordeonu, gitary, fortepianu, śpiewu solowego i zespołów kameralnych. Szesnasta edycja kursu odbędzie się w dniach 17-27 sierpnia 2017 roku w Janowcu nad Wisłą. Wykładowcami będą wybitne osobowości - profesorowie sztuki muzycznej z Polski i zagranicy.

ORGANIZATOR

Fundacja Wspierania Kultury "Warszawscy Wirtuozi"

Adres: Włókiennicza 74

04-964 Warszawa

Tel.:

e-mail: jimkurs@gmail.com

www: www.jimkurs.pl

MIEJSCE WYDARZENIA

Adres: Lubelska 20

20-123 Janowiec nad Wisłą

CELE WYDARZENIA

Celem kursu jest umożliwienie młodzieży szkolnej i studentom doskonalenia swych umiejętności wirtuozowskich pod okiem wybitnych pedagogów reprezentujących polskie i światowe szkoły gry instrumentalnej . Kurs odbędzie się w drugiej połowie sierpnia (jest to tradycja) – dla wielu młodych talentów jest to szansa szlifowania formy przed jesiennymi konkursami muzycznymi. Druga połowa sierpnia to idealny czas dla wszystkich młodych artystów, którzy pragną pod koniec wakacji przygotować formę przed nowym rokiem szkolnym.

PROPONOWANI WYKŁADOWCY, JURY, ARTYŚCI, ZESPOŁY

Wykładowcy XVI JIM:

SKRZYPCE

prof. Jan Stanienda: Prowadzi klasę skrzypiec na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie. W 1975 roku ukończył AMFC w klasie prof. K. Jakowicza. w 1975 r. otrzymał wyróżnienie na Międzynarodowym Konkursie im. N. Paganiniego w Genui. Od 1975 r. był członkiem Polskiej Orkiestry Kameralnej J. Maksymiuka. Z zespołem tym jako koncertmistrz (od 1977 r.) i solista występował w większości krajów Europy oraz na wszystkich kontynentach. Jako solista i dyrygent występował z wieloma znakomitymi muzykami tj.: sir Y.Menuhin, M. Petri, W. Wiłkomirska, K. Jakowicz, N. Kennedy, B. Hendricks, M. Bourg, G. Nowak, E. Pobłocka, K.A. Kulka. Koncertował m.in. w Carnegie Hall w Nowym Jorku, Filharmonii w Berlinie, Royal Albert Hall w Londynie. od 1986 roku był koncertmistrzem orkiestry Sinfonia Varsovia. W latach 1991-1992 jako premier violon solo prowadził Orchestre de Chambre National de Toulouse. Dokonał licznych nagrań dla Aperto, Linn Records, Pavane, DUX a także dla Radia i Telewizji w Polsce i Francji.

prof. Adam Korniszewski - Profesor Królewskiego Konserwatorium w Brukseli. Jest absolwentem AMFC w Warszawie (klasa prof. I. Dubiskiej), PWSM w Hanowerze, Królewskiego Konserwatorium w Brukseli oraz Chapelle Musicale Królowej Elżbiety (prof. A.Gertler). Laureat międzynarodowych konkursów skrzypcowych m.in. N.Paganiniego w Genui i Fundacji Alberto Curci w Neapolu. Liczne recitale i koncerty z orkiestrami w wielu krajach Europy, USA i Kanadzie. Jako solista uczestniczył w wielu festiwalach (Festiwal Flaudryjski, Festival de Paris, Venezia, Torina, Ravello, Quebec, Bruxelle...). Nagrania dla BBC - Londyn, Radio France, Bayericher Rundfunk - Monachium, WDR - Kolonia, Radio Bazylea, Radio Stuttgard, radio Suisse Romande... Swoje utwory dedykowali mu: J. Bruzdowicz, R.D’Haene, J. Maksymiuk, Ch.H. Bernstein.

as. Wojciech Jan Walasek: Urodził się i dorastał w Warszawie w rodzinie, której tradycje muzyczne sięgają XIX wieku. Absolwent Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie prof. Iwony Wojciechowskiej oraz stażu podyplomowego w klasie prof. Jana Staniendy. Jest członkiem kwartetu WALASEK, z którym odbył liczne tournee w europejskie, azjatyckie i w Stanach Zjednoczonych, występując w wielu prestiżowych salach koncertowych m.in. w Arts Center w Chicago, Kumhu w Seulu. Nagrał cztery płyty CD i jedna płytę DVD. W latach 2008-2010 był członkiem Polskiej Orkiestry Sinfonia Iuventus. Jest solistą i koncertmistrzem orkiestry kameralnej "Warszawscy Wirtuozi". Od 2012 r. asystent na Wydziale Instrumentalno-Pedagogicznym w Białymstoku UMFC.

ALTÓWKA

prof. Piotr Reichert: Ukończył Akademię Muzyczną w Sofii w klasie altówki Aleksandra Nejnskiego, będąc jednocześnie pod opieką Andrzeja Góreckiego (skrzypce i altówka) w Lublinie. Swoje umiejętności doskonalił podczas kursu mistrzowskiego prowadzonego przez członków Amadeus Quartet w Londynie. W latach 1981-88 był członkiem Polskiej Orkiestry Kameralnej prowadzonej przez Jerzego Maksymiuka, później orkiestry Sinfonia Varsovia. Od 1988 jest członkiem Kwartetu Camerata. Wspólnie z zespołem zdobył wiele nagród i wyróżnień na międzynarodowych konkursach, m.in. w Tokio (1989), Monachium (1990) i Paryżu (I nagroda w 1990). Jest również laureatem nagród za wydawnictwa fonograficzne: Diapason d'Or w 1994 za płytę z muzyką kameralną Guillaume'a Lekeu, tytuł Płyty Roku 1995 miesięcznika "Studio" za nagranie kwartetów smyczkowych Franza Schuberta, Fryderyk 1998 za płytę "Antonio Vivaldi: CCztery pory roku", "Pizzicato Supersonic Award" w Luksemburgu w 2009. W swoim dorobku ma kilkanaście płyt z muzyką kameralną, nagranych dla wytwórni Thorofon, Ricercar, Koch i DUX.

ad. Ewa Guzowska - W roku 2003 ukończyła studia z wyróżnieniem w klasie altówki prof. H.J. Greinera w Universitat der Kunste w Berlinie, w 2007 studia podyplomowe w tej samej uczelni. Jest absolwentką z wyróżnieniem Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu. W latach 1999-2007 współpracowała z licznymi orkiestrami, jak na przykład: Deutsches Symphonie Orchester Berlin, Berliner Kammer Orchester, Deusches Kammer Orchester, Sinfonia Varsovia, Polska Orkiestra Kameralna, Komische Oper Berlin, Kammerorchester Berlin. Z w/w orkiestrami koncertowała na terenie całej Europy dokonując licznych nagrań radiowych oraz telewizyjnych. W 2002 roku współpracowała z zespołem kameralnym prof. Thomasa Brandisa oraz z kwartetem smyczkowym „Phitagoras”, dokonując wielu nagrań i realizacji programów dla Deutschland Radio Berlin. Na stałe artystka współpracuje z zespołem Kammerorchester Berlin.

as. Kamil Walasek: Urodził się i dorastał w Warszawie w rodzinie, której tradycje muzyczne sięgają XIX wieku. Absolwent Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie altówki prof. Piotra Reicherta. Swoje umiejętnosci doskonalił na wielu kursach mistrzowskich m.in. u takich profesorów jak Stefan Kamasa, Jerzy Kosmala, Jan Stanienda, Adam Korniszewski, Piotr Reichert. W 1999 roku zdobył I Nagrodę na Ogólnopolskim Konkursie Altowiolistów w Elblągu. W tym samym roku otrzymał nagrodę Ministra Kultury oraz został stypendystą Krajowego Funduszu na Rzecz Dzieci. W roku 2006 zdobył wyróżnienie na Konkursie Instrumentów Smyczkowych w Krakowie. Jest członkiem kwartetu WALASEK, z którym nagrał cztery płyty, i koncertmistrzem Orkiestry Kameralnej Warszawscy Wirtuozi. W latach 2008-2010 był solistą Polskiej Orkiestry Sinfonia Iuventus, a w 2011 roku solistą Wrocławskiej Orkiestry Kameralnej Leopoldinum. Współpracuje z takimi zespołami, jak Sinfonia Varsovia, Orkiestra Symfoniczna Filharmonii Narodowej w Warszawie, Nowa Orkiestra Kameralna, Chopin Academy Orchestra, Sinfonia Viva, Concerto Avenna.

WIOLONCZELA

as. Marcin Zdunik: urodził się 5 grudnia 1987 r. Ukończył podstawową szkołę muzyczną w Warszawie w klasie pani prof. Marii Walasek. W 2006 r. ukończył OSM II st. im. Z. Brzewskiego w klasie prof. A. Orkisza. Ukończył AMFC w Warszawie w klasie prof. A. Bauera. koncertuje w wielu krajach Europy, USA i Korei często prezentując własne opracowania i kompozycje. Wystąpił jako solista na estradach wielu renomowanych sal. Marcin Zdunik już jako uczeń był laureatem wielu konkursów młodzieżowych w Polsce i Austrii. W 2005 r. zdobył III nagrodę w 40. Międzynarodowym Konkursie Instrumentalnym w Markneukirchen (Niemcy). W 2007 r. został laureatem I nagrody w IV Konkursie Wiolonczelowym im. W. Lutosławskiego w Warszawie.

prof. Kazimierz Michalik: urodził się w 1933 r. w Krakowie. Studiował w Akademii Muzycznej w Katowicach w klasie wiolonczeli Prof. Józefa Drohomireckiego oraz w Akademii Muzyki i Sztuki Dramatycznej w Pradze w klasach Karela P. Sádlo oraz Miloša Sádlo otrzymując dyplom z wyróżnieniem. Karierę zawodową rozpoczął w 1951 r. w Wielkiej Orkiestrze Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach. Od 1965 r. grał w Orkiestrze Symfonicznej Filharmonii Narodowej. W obu orkiestrach występował jako koncertmistrz. Był również członkiem Trio Śląskiego oraz zespołu Solistów Filharmonii Narodowej, z którym odbył wiele tournee międzynarodowych dokonując też licznych nagrań płytowych. Występował jako solista z licznymi orkiestrami pod batutą znakomitych dyrygentów. Od 1974 r. poświęcił się dydaktyce. Jako profesor wiolonczeli w Akademii Muzycznej im.Fryderyka Chopina w Warszawie był jej Pro-Rektorem d/s Artystycznych.

prof. Wojciech Walasek - Profesor Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie. Studiował w Warszawie w klasie prof. A. Rezlera oraz w konserwatotium Muzycznym w Petersburgu w klasie prof. A. Nikitina. Ukończył także studia kameralne na Yale University (USA) w klasie członków kwartetów smyczkowych Julliard i Tokio. Jest laureatem konkursów kwartetowych w Bordeaux, Wiedniu, Monachium i Avian. Obecnie koncertuje ze swoimi dziećmi w rodzinnym kwartecie WALASEK. Jest założycielem i dyrektorem orkiestry kameralnej WARSZAWSCY WIRTUOZI.

KONTRABAS

prof. Joanna Krempeć-Kaczor Jest laureatką kilku nagród krajowych konkursów muzycznych (Gdańsk, Elbląg) oraz finalistką Ogólnopolskiego Konkursu Kontrabasistów im. A.B. Ciechańskiego w Poznaniu (1992). Zdobyła również I nagrodę na X Międzynarodowym Konkursie Kontrabasowym im. F. Gregory w Kromĕriž (Czechy). W czasie studiów trzykrotnie była stypendystką Ministra Kultury i Sztuki. Występowała m.in. na festiwalu Tydzień Talentów w Tarnowie, Galowym Koncercie Roku w Warszawie dedykowanym W. Lutosławskiemu oraz V Festiwalu Muzyki Akordeonowej w Przemyślu, zdobywając wyróżnienie w kategorii duetów. W roku 1996 otrzymała stypendium artystyczne Prezydenta Miasta Bydgoszczy. Wielokrotnie występowała w różnych miastach Polski oraz poza jej granicami, prezentując koncerty solowe i utwory z zakresu muzyki kameralnej. W latach 2006 – 2008 prowadziła klasę kontrabasu w ramach Letnich Kursów Muzycznych w Mławie. Od roku 2012 jest jednym z wykładowców na kursie kontrabasowym Bassini odbywającym w Niemczech. Joanna Krempeć-Kaczor ukończyła z wyróżnieniem Akademię Muzyczną im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy i obecnie pracuje w rodzimej uczelni. Jest również muzykiem-solistą Orkiestry Symfonicznej Filharmonii Pomorskiej. W roku 2011 nagrała w duecie z pianistą Radosławem Kurkiem płytę CD zawierającą komplet Sonat kontrabasowych Adolfa Miška. W roku 2013 uzyskała stopień doktora habilitowanego w dziedzinie sztuki muzyczne, a od roku 2014 jest zatrudniona na stanowisku profesora nadzwyczajnegoad.

Szymon Guzowski - kontrabasista, solista Filharmonii Poznanskiej, wykladowca (adiunkt, doktor) Akademii Muzycznej im. I.J.Paderewskiego w Poznaniu. Nauke gry na kontrabasie rozpoczal w klasie kontrabasu J. Marczynskiego w Panstwowym Liceum Muzycznym im. M. Karlowicza i ukonczył z ocena celujacą. W tym czasie rozwijal równiez swoje zainteresowania na gruncie muzyki jazzowej. W 1994 roku podjął studia na Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu w klasie kontrabasu prof. P. Czerwinskiego. Od roku 1997 brał udział w wielu liczących się konkursach na terenie kraju i Europy m. in. Ogólnopolskim Konkursie Kontrabasowym im. A. B. Ciechańskiego w Poznaniu (wyróżnienie). Jest muzykiem bardzo wszechstronnym. Koncertował na terenie całego kraju zarówno jako solista jak i kameralista. Posiada bogate doświadczenie na gruncie muzyki współczesnej. Jego zainteresowania obejmują również muzykę rozrywkową. Na stałe (jako kompozytor, aranżer i basista) związany jest z zespołami Sonic Lake i Amaryllis.

AKORDEON

prof. Elwira Śliwkiewicz-Cisak: naukę gry na akordeonie rozpoczęła w dziewiątym roku życia w Białej Podlaskiej. Następnie uczęszczała do Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej im. Karola Lipińskiego w Lublinie do klasy akordeonu prof. Ryszarda Malickiego. Po ukończeniu OSM II st., jako pierwsza absolwentka klasy akordeonu, kontynuowała naukę pod kierunkiem prof. Włodzimierza Lecha Puchnowskiego w Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina w Warszawie. W 1985 roku uzyskała dyplom z wyróżnieniem Wydziału Pedagogiki Instrumentalnej, a w 1987 roku dyplom Wydziału Instrumentalnego tej uczelni. Swoje umiejętności gry na akordeonie rozwijała na Międzynarodowych Kursach Interpretacji Muzycznej pod okiem znakomitych pedagogów: E. Moser, T. Rac, Fr. Lips, J. Jurek, B. Dowlasz. Obecnie Elwira Śliwkiewicz-Cisak prowadzi ożywioną działalność koncertową i pedagogiczną. Jest laureatką IV miejsca na Ogólnopolskim Konkursie Akordeonowym w Białymstoku w kategorii zawodowej. Zasiada w jury międzynarodowych, ogólnopolskich i regionalnych konkursów akordeonowych. Jest adiunktem na UMSC w Lublinie, dyrektorem i nauczycielem akordeonu w OSM I i II stopnia im. Karola Lipińskiego w Lublinie, członkiem Międzyuczelnianej Katedry Akordeonistyki w Warszawie. Jej uczniowie są laureatami wielu międzynarodowych i ogólnopolskich konkursów akordeonowych. Koncertuje w Polsce jako solistka i kameralistka. - gitara: prof. Ryszard Bałauszko: Solista, kameralista, pedagog. Ukończył Akademię Muzyczną im. F. Chopina w Warszawie w klasie M. Zalewskiego. Następnie studiował w Conservatorio Superior w Alicante w klasie J.Thomasa, oraz na wielu kursach mistrzowskich. Prowadzi klasę gitary w Akademii Muzycznej im. F. Chopina w Warszawie i filii w Białymstoku. Uczy również w ZPSM II st.w W-wie. Jest zapraszany do prowadzenia wielu kursów muzycznych w Polsce, na Słowacji, Niemczech i Hiszpanii. Koncertuje i nagrywa solo oraz ze znanymi zespołami i muzykami. Juror i przewodniczący jury wielu krajowych i międzynarodowych konkursów. Wykształcił wielu cenionych gitarzystów i pedagogów.

INSTRUMENTY DĘTE

Leszek Wachnik: Absolwent Akademii Muzycznej im. F.Chopina w Warszawie - w 1995 roku otrzymał dyplom z wyróżnieniem w klasie fagotu prof. Z. Płużka. Artysta był stypendystą „YAMAHY” (1991) oraz Wiener Philaharmoniker (1997). W latach 1992-1993 był członkiem Polskiei Orkiestry Radiowej, a od 1993 jest pierwszym fagocistą orkiestry Filharmonii Narodowej w Warszawie. Od 1992 r. współpracuje z orkiestrą Sinfonia Varsovia oraz zespołem kameralistów „Camerata Vistula”. Jest współzałożycielem kwartetu dętego ARUNDO. Od 1997 r. prowadzi działalność pedagogiczną (klasa fagotu) w PSM II st. im. F.Chopina w Warszawie. Od wielu lat koncertuje w kraju i za granicą. Oprócz repertuaru klasycznego, artysta wykonuje także dzieła kompozytorów współczesnych. Dokonał wielu nagrań solowych i kameralnych dla II Programu Polskiego Radia.

ŚPIEW SOLOWY

ad. Jolanta Janucik: Absolwentka PSM II st. w Białymstoku oraz Akademii Muzycznej im. F.Chopina w Warszawie. Była asystentka w klasie śpiewu prof. H. Słonickiej, obercnie jest adiunktem tej Uczelni (dziś Uniwersytet muzyczny Fryderyka Chopina w Warszawie). W roku 1996 rozpoczęła współpracę z Landestheater w Coburgu śpiewając partię Aidy w przedstawieniu premierowym (styczeń 1996). Jolanta Janucik jest solistką Warszawskiego Chóru Międzyuczelnianego, Chóru Żeńskiego „Harfa”. Prowadzi kursy wokalne i master-classes m.in. w Nowym Sączu na Międzynarodowym Kursie Intepretracji Muzycznej, we Francji (Baiileul - Neuville, Sizeranne), w Czerkasach na Ukrainie oraz we Włoszech (Rzym, Rovigo, Wenecja, L’Aquila).

prof. Ryszard Cieśla: Absolwent AMFC w Warszawie. Od 1983 r. solista Teatru Wielkiego w Warszawie. Członek zespołu muzyki dawnej „Bornus Consort” w latach 1983-87. Laureat II nagrody na Międzynarodowym Konkursie Wokalnym w ’s-Hertogenbosh w Holandii w 1986 r. Stypendysta Ministerstwa Kultury i Sztuki w Hochschule fur Musik und Darstellende Kunst w Wiedniu w sezonie 1988/89. Profesor UMFC w Warszawie, w latach 2005-2008 dziekan Wydziału Wokalnego. W wyborach w roku 2008 został wybrany na stanowisko prorektora ds. dydaktyki. Szef artystyczny Filharmonii im. R. Traugutta, towarzystwa patriotycznego założonego w 1983 r. przez muzykologa i krytyka muzycznego T. Kaczyńskiego. Organizator i dyrektor artystyczny festiwali: Festiwalu Muzyki Pasyjnej „Crucifixus est?”, Festiwalu Pieśni Kompozytorów polskich, Festiwalu Pieśni Europejskiej, Festiwalu Poezji Polskiej. Reżyser wielu spektakli muzycznych.

FORTEPIAN

prof. Edward Wolanin: w wieku 5 lat rozpoczął naukę gry na fortepianie u Urszuli Hop. Następnie, w Rzeszowie ukoń­czył śred­nią szkołę muzyczną w kla­sie Krystyny Matheis-Domaszowskiej. Jako naj­młod­szy w histo­rii uczelni stu­dent, w wieku 15 lat rozpoczął naukę w Akademii Muzycznej im. F. Chopina w Warszawie. Studiował pod kierunkiem prof. Jana Ekiera, prof. Bronisławy Kawalli, a w kla­sie kame­ra­li­styki u prof. Jerzego Marchwińskiego. Po uzy­ska­niu dyplomu kon­ty­nu­ował naukę na Studium Podyplomowym u prof. Jana Ekiera.Edward Wolanin odniósł wiele suk­ce­sów na kon­kur­sach kra­jo­wych i zagra­nicz­nych. Jeszcze w trak­cie stu­diów został lau­re­atem kon­kur­sów na sty­pen­dia arty­styczne im. F. Chopina oraz Estrady Młodych na Festiwalu Pianistyki Polskiej w Słupsku (1984). W XI Międzynarodowym Konkursie Pianistycznym im. F. Chopina w Warszawie, jako czło­nek pol­skiej ekipy, otrzy­mał nagrodę dla naj­lep­szego pol­skiego pia­ni­sty, który nie prze­szedł do III-go etapu. Trzy tygo­dnie po war­szaw­skim kon­kur­sie zdo­był II nagrodę na III Międzynarodowym Konkursie Chopinowskim w Palma de Mallorca (1985). Kilka lat póź­niej (1989) został lau­re­atem I nagrody na III Europejskim Konkursie Chopinowskim w Darmstadt, otrzy­mu­jąc także sze­reg nagród spe­cjal­nych za naj­lep­sze wyko­na­nie etiud, nok­tur­nów, polo­ne­zów i mazurków.Repertuar kon­cer­towy pia­ni­sty obej­muje dzieła kom­po­zy­to­rów wszyst­kich epok — od Domenico Scarlattiego do twór­ców muzyki współ­cze­snej — szcze­gól­nie Romualda Twardowskiego. Jako soli­sta wystę­po­wał z wie­loma orkie­strami, m.in. Polską Orkiestrą Radiową, Orkiestrą Filharmonii Narodowej w Warszawie, Concerto Avenna Andrzeja Mysińskiego, NOSPR w Katowicach, gra­jąc pod batutą wielu wybit­nych dyry­gen­tów, m.in. Bogusława Madeya, Jerzego Maksymiuka, Tadeusza Strugały, Antoniego Wita, Tadeusza Wojciechowskiego i Marka Pijarowskiego.Pianista bar­dzo chęt­nie kon­cer­tuje także jako kame­ra­li­sta, współ­pra­cu­jąc z wybit­nymi arty­stami, jak Jerzy Artysz, Tomasz Strahl, Krzysztof i Kuba Jakowiczowie, Koncertował w wielu kra­jach Europy, w takich ośrod­kach kul­tu­ral­nych, jak Paryż, Londyn, Wiedeń (Bösendorfer-Saal), Rotterdam, Berlin (Charlottenburg, Schauspielhaus), Praga, Moskwa, a także w Japonii, Chinach, Iraku, Jordanii, Tunezji, Kuwejcie, Nigerii, Meksyku i USA. Brał udział w reno­mo­wa­nych Festiwalach Muzycznych: w Dusznikach-Zdroju, Słupsku, Antoninie, Mariańskich Łaź­niach, Nohant, a jako kame­ra­li­sta także w Szlezwiku-Holsztynie i Montpellier.

ZAKRES MERYTORYCZNY / WYKONYWANY PROGRAM

Każdy czynny uczestnik kursu ma zagwarantowane:

- 5 lekcji mistrzowskich z wybranym profesorem lub 5 zajęć zespołu kameralnego,

- wstęp na lekcje wszystkich profesorów jako obserwator,

- lekcję z pianistą - korepetytorem,

- udział w koncertach uczestników (po akceptacji profesora),

- bezpłatny wstęp na spotkanie muzealne oraz wykład historyczny,

- bezpłatny wstęp na wszystkie koncerty towarzyszące,

- możliwość grania w orkiestrze kameralnej, tworzonych zespołach kameralnych.

- możliwość bezpłatnych konsultacji z zakresu teorii muzyki oraz form muzycznych.

Lekcje odbywać się będą na terenie renesansowego kompleksu zamkowego w Janowcu nad Wisłą, który posiada wymarzone warunki do pracy twórczej - ciszę i artystyczny klimat. Z góry zamkowej rozciąga się przepiękny widok na małopolski przełom Wisły.

Uczestnicy mogą sprawdzać i prezentować zdobyte umiejętności na pięciu Koncertach Uczestników oraz na audycjach klasowych.

WARUNKI UCZESTNICTWA (ODPŁATNOŚĆ) / ADRESACI WYDARZENIA

Opłata za kurs i zakwaterowanie w pobliskich pensjonatach (m.in. „Oblasówka”) ​- pokoje 2, 3, 4 - osobowe + pełne wyżywienie:​

uczestnik czynny - 1580 zł​

uczestnik bierny, obserwator, opiekun - 950 zł​

uczestnik zagraniczny - 500 Euro

Opłata za sam kurs

uczestnik czynny - 750 zł​

uczestnik bierny - 400 zł

WARUNKI UCZESTNICTWA:

1. Wypełniony formularz uczestnictwa wysłany pocztą lub drogą elektroniczną na adres: jimkurs@gmail.com

​2. wpłata bezzwrotnej zaliczki w wysokości 250 zł do dnia 30 czerwca 2017 r. na konto:

Fundacja Wspierania Kultury "Warszawscy Wirtuozi" ul. Włókiennicza 74 04-964 Warszawa Bank PKO BP 66 1020 1127 0000 1302 0220 5904​

Po otrzymaniu zaproszenia na kurs prosimy o wpłatę pozostałej kwoty do dnia 31 lipca 2017 r.

Osoby, które w momencie rozpoczęcia kursu nie ukończyły 16 roku zycia, przebywają na kursie WYŁĄCZNIE pod opieką odsoby dorosłej. Możliwość uczestniczenia osoby niepełnoletniej wyłącznie za zgodą pisemnego oświadczenia rodziców lub opiekunów.

Dokumenty do pobrania na stronie: www.jimkurs.pl

Powrót
Powrót

Wydarzenie pn. „XVI Janowieckie Interpretacje Muzyki im. Jakuba Walaska” (ID 932) zostało zapisane w bazie danych. Proszę poczekać na akceptację przez Moderatora serwisu Kalendarium. Po zaakceptowaniu Wydarzenia będzie ono widoczne na stronie internetowej: … oraz zostaną Państwo o tym fakcie poinformowani odrębnym mailem.

Uprzejmie przypominamy, że zobowiązani są Państwo do stałego aktualizowania danych swojego Wydarzenia. Aktualizacje te będą również każdorazowo akceptowane przez Moderatora.

Ponadto w terminie 1 miesiąca od daty zakończenia Wydarzenia są Państwo zobowiązani, oprócz aktualizacji danych, do dodania Relacji z Wydarzenia. Relacja powinna zawierać dodatkowe informacje i zdjęcia dotyczące przebiegu imprezy.

Uprzejmie informujemy, że Moderator serwisu Kalendarium może w każdym momencie edytować niniejsze Wydarzenie.

OK
Pliki cookies na stronie. Aby zapewnić poprawne działanie strony na stronie wykorzystujemy pliki cookies. Wraz z wejściem na stronę, niektóre pliki mogły już zostać zapisane w folderze przeglądarki.